Featured

Scratch PDF Konu Anlatım Kağıdı

Share:
Bilişim teknolojileri(bilgisayar bilimi) dersi scratch konu anlatımı için kullandığım PDF dosyamı öğrencilerimin tekrar yapmaları ve diğer zümrelerimin de faydalanması için paylaşmak istedim.

Scratch Pdf konu anlatım kağıdı içerisine scratch 3.0 ile ilgili hazırlanan içerikte eklenmiştir. Hazırlayan öğretmenimizin ellerine kollarına sağlık gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş.

Umarım işinize yarar bir dosya olur arkadaşlar. Eksik ve ya da hatalı yer olmaması açısından elimden geldiğince kontrol etmeye çalıştım umarım hatasız bir konu anlatım kağıdı olmuştur. Ayrıca scratch ile ilgili hazırladığım örnek projeleri ise BURADAN inceleyebilirsiniz. Okulda derste ve kursta kullanılmak üzere çok güzel projeler var.

SCRATCH 2.0 KONU ANLATIM KAĞIDI

İNDİR

SCRATCH 3.0 KONU ANLATIM KAĞIDI

İNDİR

3 yorum: